6 Nisan 2010 Salı

Moral Bozukluğu Ve 31

Bugün sabah uyandığımda çok kötü bir kabus gördüm ve hemen asıldım,çavuşu tokatladım,attırdım,31 çektim. Bu replik aslında bir filmden alıntı.Başlığımla aynı ismi taşıyan film değişik bir senaryo üzerine kurulu.Hayatlarında daha önce sevişmemiş iki çocukluk arkadaşı sürekli 31 çekmektedirler.Bir gün Eros çıkagelir ve onlara 1 hafta süre tanır. Eğer bir hafta sonra sevişemezlerse uzuvlarını kaybedeceklerdir. Sürekli bir debeleniş başlar sevişme denemeleri yazılmalar vs..vs..

Gerçi filmin ismi bana başka şeyleri çağrıştırdı.Bu ikilinin(Moral bozukluğu ve 31) bir araya gelebilme yeteneği.Acaba gerçekten moralimiz bozukken 31 çekmek bizi iyi eden bir şey mi? Wilhelm Reich'a göre bedensel boşalmanın işlevi tartışılmaz.Fakat moral bozuklukları anında iyi gelen bir etkinlik mi onu danışmak lazım uzman kişilere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder